DEMAM MISH U :P

Views
bile dahh keje nie ,wndu pulak kat kowg sume

demam demam demam ! ouh ,thnx god . jabb2 demam panas ,jabb2 demam sejuk :/ naseb badan . huhu . 1mnggu lbeyhh demam . tambah pulax aku jrg jmpe KESAYANGAN aku . contact ? agy lahh . haihh ,agaknye demam aku dahh bcampo kodd . hee :P 

hmm ,yg mnyedihkan . tax sngke time aku demam ,KESAYANGAN aku yg sowg nie pnn demam gak . tpy diew agy teruk smpai idong bedarah bagai :/ cian diew weyhh . aku dpt taw pnn dr adk angkat aku . law tax ,mmg aku tataw lahh . lpas diew bgytaw ,prghh demam aku dtg balek :( aiyoo . 


esoknye ,aku skula . huhhh ,sumpa risaw ! dudok pnn tax snang . tpy aku pkey nak buad keje skula baru nak cite nan mmbe . aku buad keje skula pnn mcm apee tahh . siap jehh ,aku teros gy kat mmbe aku ,smate2 nak cite psak diew :'( huhu ,mcm2 prasaan time tuhh . huhh . dalahh lame tax contact . 


time keje aku busan . aku kol lahh diew . bpe min aku ckap ty balek keje aku kol . aku kol lahh . serius ,tax sonok smbang time tuhh . cam haram ,huhu . tax mcm slalu ohh . smlm dua2 mulot mcm cilaka . asek nak mara jehh . last2 kau bngang ,kau diam jehh enn . aku agy bebulu dohh ,kdt aku . kau tanak ckap enn ? aku say bye then matikan . hmm :( elok lahh . asek begado jehh . ILIKE -,-




p/s : k iloveusofuckingdamnmuchh k . byebye .

No comments: