AIR MATA NIE KAN :'/

Views
smlm time balek keje ,adee prob ciekeyt . tayah taw lahh npe k . then time tman mmbe aku . aku rase tax sdap aty gilax . aku rase time tuhh ,aku ckap mcm hapew tahh n care aku ckap mcm kureng jehh . then ,aku tnye mmbe aku . aku ckap mcm kureng ehh ? then diew ckap ,kau baru sedar kehh ? dr dulu kau mcmtuhh . huhu . but time nie diew guraw . 

lpas dahh anta mmbe aku balek ,mcm byase lahh aku makan bagai smbil ngowk TV . hee ~ tepat kul 12 aku wishh bzday abg aku yg sulong . then ,pnjam fon diew . free kol enn ? ahaha . k ,first aku kol amy . part paleng best ,aku nyanyi lagu yg aku reka kat diew . lagu tuhh psal kytowg . aku adaptasi dari lagu 'benarkah kau setia' ahaha . sempad promote lagu . syok2 sembang diew leyhh ckap b3 diew low n nak mcj . time aku gune free kol lahh ,fon kau buad hal . haihh . 

lepastuhh ,aku kol kak nana . hmm . tetibe diew ckap aku dahh brubahh . aku terdiam . aku try on sim aku smbil borak nan diew . alik2 diew anta mcj 'kau dahh bnyak brubah dek ,aku nak adk aku yg dulu . ukan skank . tlg lahh brubah cpad ,jgn tnye lahh law aku dahh tax tego kau' hmm :( menitik lahh aer mata aku enn . tax sngke ohh . mmg betul apee yg aku agak weyhh . hmm . diew adee jugax ckap ,law kau dahh ubah mcm dulu . jgn pulax asek mnges . huhu . 

k ,actually aku nie jenis yg sensitif o cpad trase . n aku paleng bncy bile kene mara tibe2 . mmg aku taleyhh ohh . even ,mnde tuhh remeh jehh . k nie mmg aku lahh kn . nak buad mcm mane . owg slalu ckap 'YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH ,YANG BURUK ITU DATANGNYA DARI DIRI KITA SENDIRI' . so ,aku adalah aku . aku bukan nak berceramah bagai -,- aku ukan USTAZAH . tpy dahh kenyataan nye begituhh kn ? hmm .

k smbong balek pd cite aku yg td . lepas akk aku ckap mcmtuhh , aku ckap jabb gy aku kol balek . then ,aku kol . tpy tax bnyak ckap . coz aku ngah nges . hmm :'/ then diew sworh aku tido . k aku matikan . aku tax sdap aty nan apee yg diew ckap . aku try kol amy ,konon nak mngadu . tpy diew tax angkat . aku nak kol kak nana balek coz nak mnx maap . pnn tax angkat . k ,aku text jehh . smbil nges kod . kol bubu fon off . time nie aku nak sngad mngadu kat sesowg . hmm :'/ tetibe aku terengat adk aku sita . k aku kol .

k ,naseb lahh diew angkat . tuhh pnn diew baru lpas offline fb diew . thnx lahh dek coz dahh angkat . tpy diew yg mule cite dulu . tapew lahh . diew ckap diew baru offline nan amy . mmg tax lahh . aku pkey kau dahh tido . tpy rupe2nye ? kau smpad un9 enn . mmg saket lahh kn . k balik cite td . adk aku ckap diew chat nan amy . tetibe amy mnx jd abg angkat diew . diew time jehh . 
adk : npe tax coup nan kak eifa ?
amy : hmm ,diew tuhh baek sngad tok abg . 
adk : tpy abg suke diew kn
amy : mmg lahh . 
adk : abg sygss diew kn ?
amy : sygss sngad2 .
adk : abestuhh apee tnggu lagy . coup jelahh . akk eifa pnn mcm abg jugax . 
amy : diew terlalu baik untok abg . abg tax sesuai nan diew 
adk : tpy kak eifa setia . 
amy : mmg lahh . buad mase nie abg cume nak mmbe . tax besedia tok coup 
adk : yelahh .

lbeyhh kurang mcm nie lahh yg adk aku cite . tpyy .. hmm . abaikan jelahh . then aku mngadu kat adk aku psal apee yg kak nana ckap . adk aku cume ckap mngkn akk adee masala . mybe e2 lahh sebab nye . k aku pnn dnga then lpas dahh cite . aku matikan fon . time nak tido tuhh ,bubu adee mcj . npe ? aku just ckap ,gmba tax msok kn agy . malas lahh nak cite . 

papew pnn sowy kowg coz aku berubah kehh apee ? hmm . harap kowg trime BAIK N BURUK aku k . i'm sorry . hmm ,sygss u all . thnx yahh . byebye :')      

No comments: