aww ,mEnCaRi c!nTa :')

Views
Cinta ? 


setiap owg perlukan CINTA . tapi siapa pemberinya ? adakah aku ? aku kehh yg kene bagi owg CINTA tuhh ? lepas aku dahh bagi ,adakah diew akn terus mencintai aku ? ohh ,e2 sudahh tentu lahh TIDAK .susah kn nak merasai cinta yg tulus dr seseowg . susah juga nak memahami hati dan perasaan owg . kebiasaannye law berCINTA ,mesti akn wujud satu pergaduhan . pergaduhan e2 kahh yg membuadkn aku btmbah sygss kat diew ? dahh lame aku tax merasai saat2 indah sewaktu berCINTA ohh . bile kahh ? huhu . pintu hati nie maseh tertutup . siapa kahh yg berjaya membuka semula pintu hati nie :') menunggu dan terus menunggu . hoho ^_^ agaknye siapalah akn memenangi ati si EIFA nie :P ahaha . aku nie cerewet gak . byase lahh gurlz . nak yg gud2 jehh . lolx . btw ,aku nak sumone yg care psal aku ,jage aku n leyhh bimbing aku kearah kebaikan (: ngee ~ CINTA ,aku setia menunggu kau datang untuk mencairkan ati aku . auchh ,hee :D

p/s : want love :) yeahh . kbhaii (:

No comments: