Naluri Wanita :D

Views
Ngah syok bace satu buku motivasi nie . Aku dpt tips tentang NALURI WANITA . Mesti korang punn nak taw kenn ? Uke ,aku nan besa hati nak share nan kowg nie :D huhu . Enjoy read k .
Tips yg aku nak kongsi nie berkaitan nan cinte :)


Tips-tips nye :

1. Hela nafas panjang .
2. Pejamkan mata .
3. Perlahan-lahan rasakan naluri anda .
4. Selami jiwa anda sedalam-dalamnya .
5. Rasakan dan Tanyakan ...


* "Apakah dia jodoh aku atau dia hanya menyinggah dikala sepi ?"
* "Mungkinkah dia bukan untuk aku ?"
* "Adakah dia bakal pasangan aku untuk selama-lamanya ?"
* "Adakah aku akan terkecewa cinta lagi jika aku terus bersamanya ?"

Jika naluri anda kuat mengatakan yang dia penipu ... mungkin dia benar-benar menipu . Jika naluri anda mengatakan yang dia bukan untuk anda ... mungkin benarlah dia bukan untuk .

CUBALAH RASAKAN NALURI ANDA SEDALAM-DALAMNYA . PERCAYAKAN NALURI ANDA SUPAYA ANDA TIDAK KECEWA BERSAMA LELAKI IDAMAN ANDA :) GOOD LUCK :D

No comments: