Kisah Cinta Kita

Views
Di bulan Julai ku bercinta denganmu ,
Hatiku senang pabila ku bersamamu ,
Rasa dunia milik kita berdua ,
Indahnya rasa bahagia .

Engkau yang satu didalam hati ini ,
Tiada yang lain selain diri kamu ,
kucinta kamu hingga akhir hayatku ,
Jangan kau khianati cintaku .

Tapi kini kau curangi diriku ,
Hatiku mula menangis kerna kamu ,
Tapi tak rela berpisah denganmu ,
Cuba pertahankan cintaku .

Jangan kau pergu meninggalkan diriku ,
Kernaku takut kehilangan dirimu ,
Semoga engkau bahagia disampingku ,
ohh sayangku .

Aku tak mahu mengundurkan diri , 
Sedangku tahu kau ada yang lain ,
Hanya ku tahu ku cintakan dirimu ,
Dan tak kan meninggalkan kamu .


p/s : Lirik lagu nie aku reka tentang dia si capital F . hmp . aku sygss diew even diew adee yg lain . takan tnggal kenn diew . sbb aku taw diew sygss kenn aku . hmp :( sygss diew sentiase weyhh . ingin diew slalu . cinta diew smpai syurga :') k sygss ilebiu . bhaii !

No comments: