Saya Sygss Awakk :')

Views
 
Hey korangss . Meyhh dekat aku meyhh :') Bagy aku pinjam mata korang kejabb . Aku adee sumtinx nak sharing kat korangss nie . hee ~ bace taw taw . 

Hmp . Aku kenal diew hampir sebulan . Diew tersanad lahh sweet weyhh . Aku rase bertuah sanad sebab dapat kenal diew . Walaupunn aku taw aku tax mungkin dpt jumpe diew sebab kytowg jaoh . Tapy aku tetap sygss diew sampai akhir hayat aku . Diew lahh adekk angkat aku yg paham aku n selalu adee untokk aku :') 

Aku selalu cari salah diew . Sampai kenn ak tax sedar aku yg banyak buad salah dengan diew . Tapy ALHAMDULILLAH aku tax kehilangan diew :) Malah sygss aku pada diew semakin kuad sampaikenn aku takod untok kehilangan diew . 

Aku berharap sanad suatu hari nanty aku diberi peluang untok bertemu dengan diew :) Aku harap ALLAH beri aku kesempatan untuk berjumpanya . Aminnnn ~ 
 
Haaa . Nak taw tax siapa orangnye ? kjabb ehh . haa . tudiaaaa . Nama  diew Muhammad Kashaf Naim . Form 2 . Stay Kedah . Mostly Single :') Jangan ngorad diew sebab diew aku punye :P HAHAHA . ILEBIUSOMUCHHADEKK <3


No comments: