Ya ALLAH ;(

Views
Salam . hmp . aku adee berita ceday nak kongsi . hari rabu 18.Jan.2011 . ex coup aku Aciq Faiz excident kene langar kereta . skarang diew kat hospital n hari nie diew buad operasi pembedahan . aku takod sanad . hmp ;( 

semalam aku pergy melawat diew . Aku bahagia sanad dpt jumpe diew lagy ,tpy aku ceday bile ngowk keadaan diew mcmtuhh ,aku tax tenang . tambah lagi ,bila aku ngowk aer mata diew mengalir . sumpa aku rase mcm nak nges ngowk kadaan diew . tpy aer mate aku tax dpt nak kua . hmp . 


Aku harap diew cpad sembuh n kembali sehad spt sedaikala ohh. aku nak sanad ngowk diew happy . sbab aku taw diew bnyak problem . dahh lame aku tax ngowk diew senyum . hmp . aku tax taw lagy berita tentang pembedahan nie ,mudah-2 berjaya ya sygss . hanya ALLAH yg dpt membantu . 

Hanya doa dr sahabat jehh yg mampu kytowg hulurkan .Moga ALLAH mendengar rintihan kytowg tok awa . awa kuat kayy ,kytowg sume sentiase adee disamping awa . yg penting awa bnyak bersaba sebab setiap yg berlaku adee hikmahnya . aku harap kau baik-2 sygss sbab aku sygss n tunggu kau :) 


Harap kau baek-2 ye sygss :) aminnn ... salam

No comments: