aku inginkan dirimu

Views
i'm really2 want u . want to loving u ,auchh . but u don't want me to be ur gF . ohh ,why biy why ? k FINE . i accept it . huhu ,speaking sudaa :P biy ,eiby nak coup nan biy . tpy npe biy tanak . eiby jnji akn jage biy . eiby dahh trlanjur sygss kn biy . biy taw kn eiby tax snggop kehilangan biy . plishh lahh biy . npe biy tanak bgy eiby peluang tok brsme biy . npe biy ? hmm :( sumpa ceday bile biy tolak cinta eiby . auchh ,smpai aty biy enn . hmm :( npe biy buad eiby mcmnie ? apee sala eiby ? eiby pnn nak merasa kaseh sygss dr biy . tpy biy ... hmm :(

k ,biy nak mmbe jehh nan eiby enn . k eiby tax kesahh ,eiby takan pkse biy dahh . eiby tkod gak law biy bncy kat eiby . ohh ,tanak2 . sumpa ,eiby tkod kehilangan biy . biy jgn tnggal o lupekn eiby ehh . pomish ? sygss biy sngad2 ohh . jelez ohh ngowk biy layan betine laen . adehh ,wlawpn kyte tax coup . tpy biy milik eiby taw . u're mine ! FULLSTOP :') huhu ,jgn rmpas biy saya . diew saya punya :P welkk .



this is for u biy . i alwayss missing u n loving u even u're not my couple k . i don't mind coz u can be my fwenx . yahh ,i appreciate that coz u care about me ,n always have time to me when i have a problem . k thnx for all u have given to me . i hope u always remember me k . love u biy :') 

p/s : iloveusofuckingdamnmuchh biy . u're a special person in my life . bile eiby dahh mati ,ziarah kubur eiby ehh . doakan supaya eiby tax diseksa k . 
imysm biy <3 muahhxx :P

No comments: